გაგიკვირდებათ ან არ გაგიკვირდებათ და …

ძვირფასო მეგობრებო,

გაგიკვირდებათ ან არ გაგიკვირდებათ და … ვეძებ ახალ სამსახურს! რადგან ჩემი ბლოგის გამომწერები ხართ, ე.ი. კითხულობთ opportunityმას. აქედან კი, თავის მხრივ, გამომდინარეობს ის ფაქტი, რომ  საკმაოდ ნათელი წარმოდგენა უნდა გქონდეთ ჩემს შემოქმედებითობაზე, საბრძოლო შემართებასა და პოზიტიურობაზე.

ზოგიერთი თქვენგანი უკვე დამიკავშირდა საინტერესო სამუშაო შეთავაზებებით, თუმცა მაშინ მზად არ ვიყავი „სამჭედლოს“ შესაცვლელად. ახლა კი მზად ვარ ხელგაშლილი შევეგებო მიმზიდველ და მომნუსხველ წინადადებებს.

არ გამოტოვოთ შანსი, სანამ ჯერ კიდევ დროა … სანამ  სხვამ არ დაგასწროთ და ჩემი ტვინი არ დაიქირავა…🙂

კიდევ ერთხელ დიდი მადლობა რომ კითხულობთ ჩემს პოსტებს.

თქვენი ნატალი

P.S. ჩემი „მარადმწვანე“ და ინტერესის აღმძვრელი CV შემდეგ ბმულზე შეგიძლიათ იხილოთ !!!🙂

CV_Natalie_Saginashvili

 

 

4 thoughts on “გაგიკვირდებათ ან არ გაგიკვირდებათ და …

  1. გამარჯობა ნატალი! გადადი ბმულზე, გაეცანი ჩემს საქმიანობას და მიიღე ჩემი პირდაპირი შეთავაზება, რომ გახდე ჩემი პარტნიორი.. >> http://bartishvili.com/index.php/mlm-business

    P.S. უფრო ვრცელ და დაწვრილებით ინფორმაციას გაგაცნობ შემდეგ, როდესაც მივიღებ პასუხს ამ წერილზე.

    პატივისცემით, მურად ბართიშვილი

    Четверг, 26 декабря 2013, 18:52 UTC от Natalie Saginashvili : >Natalie Saginashvili posted: “ძვირფასო მეგობრებო,

    გაგიკვირდებათ ან არ გაგიკვირდებათ და … ვეძებ ახალ სამსახურს! რადგან ჩემი ბლოგის გამომწერები ხართ, ე.ი. კითხულობთ მას. აქედან კი, თავის მხრივ, გამომდინარეობს ის ფაქტი, რომ  საკმაოდ ნათელი წარმოდგენა უნდა გქონდეთ ჩემს შემოქმედებითობ” >

Leave a Reply

